امکان بهره‌ مندی تمام ایثارگران از بیمه تکمیلی 1400
نوشته شده توسط : nezam

حیدریان با بیان اینکه هدف تمام مسئولین و مدیران خانه ایثارگران خدمت به جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های معزز شهدا است، گفت: خادمان جامعه ایثارگری در خانه ایثارگران هم قسم شده‌اند که به نیازهای جانبازان و ایثارگران به ترتیب اولویت پاسخ دهند؛ لذا با توجه به آسیب‌های جسمی جانبازان و ایثارگران، اقدام به انجام بیمه تکمیلی درمان ایثارگران در کل کشور بصورت یکپارچه کرده‌ایم.عزیزان همراه سایت نظام وظیفه در این مقاله در خصوص امکان بهره‌مندی تمام ایثارگران از بیمه تکمیلی مطالبی نوشتهایم شما عزیزان در صورت دریافت اطلاعات بیشتر نیز میتوانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید ...

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه "

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی 

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

شماره ویژه شهر تهران  9092301612

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595  تماس حاصل فرمایید

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,

 

  اینستاگرام نظام وظیفه 

 

 

 

 

ثبت نام بیمه درمان تکمیلی ایثارگران

مدیرکل خانه ایثارگران استان تهران گفت: این بیمه‌نامه زیر نظر بیمه ایران با حداقل حق بیمه با بهترین پوشش درمانی درصدد است نیازهای قشر جانبازان و ایثارگران را مرتفع کند.حیدریان با توجه به اینکه هر ایثارگر می‌تواند با مراجعه به مراکز و دفاتر ایثارگران در شهر و روستای خود نسبت به ثبت نام بیمه درمان تکمیلی خود و خانواده خود اقدام کند، گفت: جانبازان نماد عینی ایثار، استقامت، صبر و فداکاری هستند که مقاومت آن‌ها باعث عزت و اقتدار بیش از پیش نظام اسلامی و سرافرازی ملت ایران شده است.

وی با تاکید بر اینکه باید خاطرات و ایثارگری‌های جانبازان در دفاع از انقلاب و دوران دفاع مقدس را زنده و پایدار نگه داریم، اظهار داشت: باید هرکاری که از دستمان بر می‌آید برای جانبازان عزیز انجام دهیم و در این راستا از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنیم. خدمت به خانواده شهدا، دیدار از جانبازان، ایثارگران و حل کردن مشکلات آنها علاوه بر اینکه فضیلت بزرگی به شمار می‌رود یک وظیفه شرعی و عرفی است.وی گفت: خدمت به خانواده شهدا، دیدار از جانبازان، ایثارگران و حل کردن مشکلات آنها علاوه بر اینکه فضیلت بزرگی به شمار می‌رود یک وظیفه شرعی و عرفی است.


 

 

رزمندگان متقاضی اجرای تبصره بند الف جانبازان فاقد صورت سانحه

همه رزمندگانی که در جبهه هااز نظر ( اعصاب و روان، شنوایی و شیمیایی ) آسیب دیده اند، می تواند با مراجعه به یگان اعزامی خود نسبت به تکمیل پرونده مجروحیت و جانبازی اقدام کنند، پرونده ها توسط کمیسیون پزشکی یگان اعزامی همچون ارتش و سپاه بررسی و در صورت تایید، تعیین درصد و به بنیاد شهید و امور ایثارگران ارسال خواهد شد، لیکن رزمندگان عزیز برای تکمیل پرونده این نکات را باید بدانید تا روند رسیدگی با سرعت بیشتری پیش بروند و متحمل هزینه های تکراری نشوید

حتما نیاز نیست که برای هر سه مورد مجروحیت، رزمندگان تقاضای رسیدگی داشته باشید و می توانند فقط برای دو مجروحیت شنوایی و اعصاب و روان درخواست بررسی مدارک را داشتهو فقط فرمهای مربوط به آن مجروحیت را تکمیل کنید .
جانبازانی که دارای درصد جانبازی از بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند، نباید برای این موضوع، مدارک تکمیل کنند، آنها می توانند هر سه سال یک بار درخواست کمیسیون به بنیاد بدهند .

 

 

 

 

جزئیات بیمه تکمیلی ایثارگران

برای تهیه مستندات همچون اسکن ریه و نوار گوش و عکس و....باید به مراکز مورد تایید یگان اعزامی خود مراجعه کنیدو حتی بهتر است به مراکزی مراجعه شود که هم مورد تایید یگان اعزامی و هم مورد تایید بنیاد شهید و امور ایثارگران باشد.همه مدارک قدیمی خود را نیز برای تکمیل پرونده ارایه بدهید. زیرا در کمیسیون پزشکی به گفته های رزمندگان هیچ توجهی نمی شود، فقط مستندات پرونده مورد بررسی و قضاوت قرار می گیرد.گواهی تاریخ های حضور در جبهه حتما برای تکمیل پرونده ارائه شود ( مهمترین مستند برای تایید مجروحیت شیمیایی ،همزمانی تاریخ حضور در منطقه با تاریخ های بمباران شیمیایی عراق است.رزمندگانی که بیش از 65 سال سن دارند برای مجروحیت شیمیایی و شنوایی نمی توانند شرکت کنند و فقط می توانند بابت مجروحیت اعصاب و روان شرکت کنند .

رزمندگانی که می خواهند برای مجروحیت شیمیایی شرکت کنند باید بدانند؛ حداقل 15 ریز فاکتور در مورد این عزیزان بررسی می شود . لذا در صورتیکه واقعا مجروح شیمیایی نبوده اند، با اسکن های مختلف خود را در معرض تشعشات و خطرات ناشی از اسکن ریه که تکرار آن گاهی منجر به سرطان تیروید می شود قرار ندهند، برخی از ریز فاکتورها این است که متقاضی بررسی مجروحیت شیمیایی نباید بالای 65 سال سن داشته باشد، نباید سیگاری بوده باشد، نباید برخی از بیماریها همچون سرطان داشته باشد، نباید مشاغلی داشته باشد که با مواد شوینده و یا شیمیایی کار کند و.......ضمن آنکه باید مستنداتی داشته باشد که نشان بدهد در تاریخ بمباران در مناظق بوده است .
رزمندگانی که متقاضی بررسی آسیب اعصاب و روان هستند باید بدانند که وضعیت فعلی این عزیزان از نظر شغلی و درامدی و تحصیلی و خانوادگی مورد بررسی قرار خواهد گرفت .
همه رزمندگان عزیز باید بدانند مدارک توسط یگان اعزامی مورد برررسی دقیق و استعلام خواهد شد و در صورت هرگونه مغایرت و خدشه، امتیاز منفی خواهد داشت .

 

 



بهره‌مندی تمام ایثارگران از بیمه تکمیلی

تمام شرکت‌های بیمه‌گر امکان ارائه پیشنهادات خود را برای این مناقصه داشتند که بر این اساس شرکت بیمه دی با توجه به بررسی کمیته فنی و قیمت قابل قبول به‌عنوان برنده این مناقصه انتخاب شد و این بیمه‌گر از ابتدای آذرماه سال جاری به مدت یک سال بیمه تکمیلی درمان ایثارگران را بر عهده خواهد داشت.عباسپور خاطرنشان کرد: بر اساس این قرارداد تعداد بیمه‌شدگان پایه حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر است. بیمه‌شدگان شامل تمام جانبازان و آزادگان به همراه خانواده قانونی تحت تکفل آنان، والدین، همسران و فرزندان شهداست که اسامی آن‌ها توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران به شرکت بیمه‌گر ارائه می‌شود. موضوع این بیمه نیز جبران هزینه‌های پزشکی و اعمال جراحی ناشی از بیماری و حوادث مشمول بیمه مازاد بر بیمه خدمات درمانی پایه است. بر اساس قوانین مرتبط، ایثارگران شاغل دستگاه‌ها در صورت تمایل می‌توانند از خدمات بیمه تکمیلی دستگاه مربوط بهره‌مند شوند که در این صورت دستگاه مربوط باید اسامی این افراد را جهت حذف از سیستم بیمه‌ای بنیاد اعلام کند.
وی با اشاره به برخی مشکلات در اجرای قرارداد بیمه تکمیلی ایثارگران در سال گذشته افزود: خوشبختانه در سال ۱۳۹۶ و ماه‌های ابتدای قرارداد سال ۱۳۹۷ شاهد خدمات مناسب بیمه دی و همچنین مراکز درمانی طرف قرارداد این شرکت به ایثارگران بودیم که رضایت این عزیزان را به دنبال داشت البته در ماه‌های اخیر متأسفانه به دلیل عدم تأمین اعتبار مناسب و عدم پرداخت حق بیمه از سوی دولت و سازمان برنامه‌وبودجه، مشکلاتی در پرداخت خسارت به ایثارگران و مراکز درمانی ایجاد شده است که امیدواریم با تلاش همه‌جانبه و حل این مشکل شاهد خدمات‌رسانی مطلوب به جامعه ایثارگری باشیم.

 

 

منبع:امکان بهره‌ مندی تمام ایثارگران از بیمه تکمیلی

 

نحوه مشاهده سابقه بیمه سربازی در سال 98-میزان حقوق نیروی انتظامی برحسب درجه 98 -نحوه گرفتن پرینت از کارت سوخت -مدت آموزش درجه داری نیروی انتظامی -چرا در ایران سپهبدی و ارتشبد نداریم -مدت زمان انتظار برای دریافت وام ازدواج -شرایط و نحوه استخدام یگان ویژه نیروی انتظامی 98-استخدام در نیرو انتظامی با مدرک لیسانس 98 -نحوه و شرایط استخدام در سپاه پاسداران برای بانوان 98 - 99- نحوه دریافت کارت ایثارگری 98 -نحوه دریافت کد سخاء از طریق پیامک در سال 98-نحوه و شرایط استخدام در سپاه پاسداران برای بانوان 98 - 99-خرید خدمت سربازی با یکسال غیبت 98 - 99-نحوه دریافت کارت جانبازی زیر 25 درصد-وام خودرو جانبازان سال 98-سایت استخدام خواهران در سپاه 98-نحوه استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد ملی 98-شرایط استخدام بانوان در نیروی انتظامی 98-نحوه اعطای 5 درصد جانبازی به ایثارگرانترتیب درجه های نظامی بر حسب مدرک تحصیلی سال 98قانون جامع ایثارگران در سال 98-موارد منع استخدام پزشکی ناجالیست پادگان های نیروی زمینی ارتش-نحوه مشاهده درصد جانبازی با کد ملی 98استعلام کارت پایان خدمت با کد ملیبهترین جای خدمت در نیروی انتظامی-چگونه بفهمیم کارت پایان خدمت صادر شده استشرایط استخدام نیروی انتظامی یگان ویژه در سال 98استعلام کارت ایثارگران ارتش 98وظایف سرباز معاف از رزم چیست -آیا خرید سربازی در سال ۹۹ برمی گرددبخشش رهبری اضافه خدمت سربازی 98آیین نامه مرخصی سربازان در دوران خدمت سربازی -     خرید خدمت سربازی 98 - 99





:: برچسب‌ها: امکان بهره‌ مندی تمام ایثارگران از بیمه تکمیلی 1400 ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: